Dostça bir derbi oldu, Fenerbahçe: 1 - Beşiktaş: 1

Dershanelerin özel okula dönüşüm tarihi açıklandı

PTT 1. Lig 36. hafta maç sonuçları

İznik Ultra'da ipi spor ve dostluk göğüsledi

2012-ÖSYS Ek Yerleştirme sonuçları açıklandı 2012 Ek tercih sonuçları öğren

2012-ÖSYS Ek Yerleştirme sonuçları açıklandı 2012 Ek tercih sonuçları öğren 2012-ÖSYS Ek Yerleştirme Tercih İşlemleri Ek Yerleştirme İçin Tercih Yapmak İsteyen Adaylar sonuçları öğrenebilir. Ancak geçen yıllara baktığımızda ÖSYM ek yerleştirmeleri bir hafta içinde açıklayabiliyor. 2012-ÖSYS Ek Yerleştirme sonuçlarında tercih yapan adaylar bir an önce hangi üniversiteye yerleştiklerini görmek istiyorlar. 2012-ÖSYS Ek Yerleştirme sonuçları ne zaman açıklanacağı konusunda ÖSYM tarafından yapılacak bilgilendirme: 2012-ÖSYS Ek Yerleştirme Sonuçlarının Açıklanması 2012-ÖSYS ek yerleştirme işlemleri tamamlanmıştır.
EĞİTİM 04 Ekim 2012 Perşembe - 20:20
YAZI BOYUTU: A A A



2012-ÖSYS Ek Yerleştirme sonuçları açıklandı mı? (Üniversite 2012 Ek tercih sonuçları) 2012-ÖSYS Ek Yerleştirme Tercih İşlemleri Ek Yerleştirme İçin Tercih Yapmak İsteyen Adayların Dikkatine yapılan açıklamada adayların başvuruları hakkında bilgi verilirken, ne zaman açıklanacağına dair herhangi bir bilgi verilmedi. Ancak geçen yıllara baktığımızda ÖSYM ek yerleştirmeleri bir hafta içinde açıklayabiliyor. 2012-ÖSYS Ek Yerleştirme sonuçlarında tercih yapan adaylar bir an önce hangi üniversiteye yerleştiklerini görmek istiyorlar. 2012 ÖSYS Ek Yerleştirme Tercihleri başvuruları dün son buldu.

Elektronik Haber Ajansı (e-ha) muhabirinin edindiği bilgiye göre, ÖSYM resmi web sitesinden 28.09.2012 tarihinde yapılan açıklamada; "27 Eylül 2012 tarihinde ÖSYM’nin http://www.osym.gov.tr internet adresinden yayımlanan 2012-ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme Kılavuzunda, Mustafa Kemal Üniversitesi’nin talebi üzerine 107710442 kodlu Hatay Sağlık Yüksekokulu Acil Yardım ve Afet Yönetimi programına 232. koşul eklenmiştir.

Kılavuz, yeni haliyle ÖSYM’nin http://www.osym.gov.tr internet adresinden yayımlanmıştır. Bu değişiklik nedeniyle tercihlerinde değişiklik yapmak isteyen adaylar tercih süresi içinde tercihlerini değiştirebileceklerdir.

Adayların tercihlerini yaparken Kılavuzda yapılan düzenlemelere dikkat etmeleri gerekmektedir. Adaylara duyurulur. denildi. 

2012-ÖSYS Ek Yerleştirme sonuçları  açıklandı. ÖSYM tarafından yapılan bilgilendirme: 2012-ÖSYS Ek Yerleştirme Sonuçlarının Açıklanması

2012-ÖSYS ek yerleştirme işlemleri tamamlanmıştır.

Ek Yerleştirme sonuçları, 4 Ekim 2012 tarihinde saat 19.45’den itibaren ÖSYM'nin https://sonuc.osym.gov.tr internet adresinden açıklanacaktır.

Adaylar, ek yerleştirme sonuçlarını yukarıda belirtilen internet adresinden T.C. kimlik numaraları ve şifreleri ile öğrenebileceklerdir. Ek Yerleştirme Sonuç Belgesi basılmayacak ve adayların adreslerine gönderilmeyecektir.

Bir yükseköğretim programına kayıt hakkı kazanan adayların kayıt işlemleri ilgili Üniversite tarafından 8-9-10 Ekim 2012 tarihleri arasında yapılacaktır. Adayların kayıt olmak için, yerleştirildikleri yükseköğretim programının bağlı bulunduğu Üniversiteye 8-9-10 Ekim 2012 tarihlerinde, kayıt için gerekli belgeler ile başvurmaları gerekmektedir.  Ek Yerleştirme sonuçlarına ilişkin sayısal bilgiler ekte verilmiştir.

Adaylara ve kamuoyuna duyurulur.

2012-ÖSYS Ek Yerleştirme Sonuçları
2012-ÖSYS Ek Yerleştirme Sonuçlarına İlişkin Sayısal Bilgiler

 (e-ha) Eğitim Haberleri



  • Facebook Yorumlar
  • Yorumlar (71 yorum)
  • Yorum Yaz
  • Arkadaşına Gönder

Facebook Yorumları

Haberin Yorumları

Bu habere toplam 71 yorum yapıldı. Sizde yorum yapmak ister misiniz? Tıklayın

MUSTAFA
2012-10-06 13:06:41

yorulduk
artık su 3.tercih olsun gercek diyorum herkes yoruldu ya lütfen hiç mi buraları okuyan yok hiç mi sag duyunuz yok ya genclikle oynuyorsun lütfen rica ediyoruz 3.tercih olsun lütfennnnnnnnnn

cyln
2012-10-05 16:42:55

cyln
arkdaslar afyon işletme yönetimi var mı aranızda

ece yüksel
2012-10-05 03:14:20

Allahınızdan bulun
hem diyolar en son girenin taban puanından yükseği yazın 30 puan yuksek yazıyoruz yerleşemiyoruz onu bırak 80 puan yuksek yazandan yerleşemiyoo boş kontenjanın kime yararı var 3. tercih olur mu bi açıklama yapsınlar

ece
2012-10-05 03:14:20

yazık günah bizlereee
boş kontenjanların kime ne yararı var 3. şans verin hakkımız olan yerede giremiyoruz taban puanı 200 olan yere 250 puan alan insan giremiyosa ciddi sorunlar var demektir nereye nasıl şikayet edicez nerde hakkımızı arıcaz sonuc ne olacak

harun
2012-10-04 21:25:38

puan
56 pua dusuk yeri yazdım yne cıkmadı egtm sistemne dicek laf yok yök yne kendini gössterdi o 257lik yere 400 alanlarımı yerleştirdiler acaba cok merak ediyorum yoksa 200 alanlarımı?

melike
2012-10-04 20:58:41

sınav
sonuçlar acıklandı kazanmşım :) kayıtlar ne zamn başlar acaba ?

eva
2012-10-04 20:24:34

ya olamaz
ya olamaz yerlesemedim ya ya bu ne sansizlik ya

pınarr
2012-10-04 20:09:55

açıklandı
Acıklanmıs dedıler yüregıme iniyodu ya ama acıklanmamıs

Serkan Albayci
2012-10-04 20:09:26

Açıklama
Acaba Özel vakıf ünüversitleri 180 puanın altında alıyormu? Techilerdee?????

Tuğçe
2012-10-04 20:05:54

...
Kırıkkale mütercim tercümanlıkkk farscaa :))

büşra
2012-10-04 20:04:40

ek tercih
arkadaşlar sonuçlar açıklandı 19.45 itibariyle

büşra
2012-10-04 19:58:20

ek tercih
arkadaşlar ek tercih sonuçları 10 dakika önce açıklandı....

bugdem
2012-10-04 19:51:22

.
bende yazdım bilgisayar programcılıgını evet güzel bölüm. kocaelini yazdım

tuba
2012-10-04 19:51:08

sınav
hakkımızda hayırlısı arkadaşlar inşallah istediğimiz yerler gelir

bugdem
2012-10-04 19:45:40

bugdem
ya ben btek ygs iile alan yerleri yazdım karamursel buro yöneticiligi puanı 281 bnmki 273 12 kişi alıyo tutarmı yaa

fırat aslan öcal
2012-10-04 19:39:15

antalya
akdeniz ünüv. ayşe sak uygulamalı bilimler uluslararası tic yazan varmı gençler ?

Tuğçe
2012-10-04 19:32:39

....
Yazdım sivas ilk tercihim van yzdm bide diğerleri iö ingiliz diki ede.

Ahmet
2012-10-04 19:28:25

Pc Programcılıgı
Pc programcılıgı yazan varmı yada hakkında bi biLgisi oLan varmı acaba :/
En Güzel bölümlerden biri (Admin)

nazlı
2012-10-04 19:28:09

ek süre
ben ek tercih süresini kaçırdım arkadaşlar acaba ek süre verilirmi tercih için ?

hikmet
2012-10-04 19:09:57

tercih
5-8 ekim diye duydm bende inşallah hayırlısı olur herkes için..:)

melis
2012-10-04 19:04:21

ösys
burdur yazdım 258 normal öğretimi . 2. öğretimde 240a kadar düşer mi???

gülen
2012-10-04 18:58:26

off
ne zman açıklanacak yarına açıklanır mı ? ölcem meraktn

Pınar
2012-10-04 18:54:27

Pınar
bence artık şu işkence bitsin de öğrenelim günler geçmek bilmiyo artık. ben tıpı yazdım bakalım 506 puan aldım gelirmi sizce ?

cerenn
2012-10-04 18:52:22

ek tercih
ya arkadaşlar okul puanı ekleniyo dimi ham puanla mı tercih yapılıyo yoksa

selim
2012-10-04 18:46:49

.
arkadaşlar diş protez teknolojisi bölümü ile ilgili bi fikriniz var mı ders içeriği vs.

çiğdem
2012-10-04 18:40:25

sizce gelir mi
ben düz lise mezunuyum tıbbi dökmasyon yazdım puanım 284 sizce gelir mi)??

şerife
2012-10-04 18:37:10

...
ben boş kontenjanı olan bütün ing öğretmnliklerini yazdım tuğçe, puanım 343.. sivası yazdın mı?

Sweet
2012-10-04 18:34:16

!
Yarın yani Cuma günü açıklanacak! Çok heyecanlıyım Marmara Tıp yazdım.

eso
2012-10-04 18:26:47

ek yrlşme
ygs2 puanım 323 hemşirelk ilk terchte yerleşemedm . ek yerleşmelerde ebelk yazdım .. ilk terch kocaeli 315 le alıo 1 kişik boş var gelir mi? son tercih 305 elazığ 4 kişil boş var ??

tuba
2012-10-04 18:21:38

ek tercih
imam hatip mezunu olduğm için ilk 7 ye yeni açılan din kültürü , ardından ilahiyat ve ts 2 273 puanla osmangazi edebiyat yazdım heyecanla bekliyorum gelir mi acaba ?fikri olan var mı ?

rıdvan
2012-10-04 18:15:56

zaman
yarın açıklanıyo kesin konuşuyorum , ilk yerleştirme sonuçlarındada 17 si dedim herkez inanmaı yine diorum yarın gelio

şeyma
2012-10-04 18:10:27

ek tercih
12 den sonra ekimin 5 i oluyo açıklasalar keşke direk :)

Hazan
2012-10-04 18:00:57

hemşir
Akın çok iyi yapmışın ya hemşir olcan inşallah :)..böle aniden yorum atıyorum biliyorum kusura bakma ..sadece benimde çocukluğumdan beri tek hayalim hemşirelik di ama olmadı ..

sinan
2012-10-04 17:58:03

edebiyat
bn yazdım edebiyat bölümü eskişehir osmangazi gelir inş. ilk tercihi yanlış yaptım gelmedi ama bunda bkliyorum gelmesini

Akın
2012-10-04 17:51:17

asd
ben hemsirelık yazdım. ek tercihler belli olsa da rotamızı çizsek ya...

Hazan
2012-10-04 17:49:47

...
Sağol emine'cim :)

elif güler
2012-10-04 17:43:43

çok uzattılar
bence de çok uzattılar bu işi belli olmuştur işkence ediyorlar resmen :(

emine
2012-10-04 17:41:52

...
ben yazdım edebiyat puanım 343 ts 2

sonsuznur
2012-10-04 17:28:01

mrb
haftasonu açıklamazlar zannetmiyorum 8i olabilir yada 6sı cuma olabilir

Berk
2012-10-04 17:19:38

sınav
bende heyecandan ölücem yarın gelir inşallah bügün gelme ihtiamli varmı bilen varmı ?

Münevver
2012-10-04 17:18:10

Açıklansın...
Gürkan ben de seninle aynı fikirdeyim. İnşallah yarın açıklanır da kurutuluruz..

gözde
2012-10-04 17:10:48

ek yerlestrme
edebiyat yazan var mı..

emine
2012-10-04 17:01:55

..
yarın gibi görünüyo hazan :))hayrlısını dilee

Hazan
2012-10-04 16:47:54

off
Arkadaşlar ne zaman açıklancak ya gına geldi artıkk ;(

gizem
2012-10-04 16:46:59

türkçe öğretmnliği
386 puanla türkçe öğretmenliği gelir mi?

nur
2012-10-04 16:46:09

.
hemşirelik yazan varmııııı?

neslihan
2012-10-04 16:36:05

öğrenci olmak çok zooorrr
bekle bekle nereye kadar kesin bilgide verilmiyo en azından yerleşemzsek ders çalışırız millet iki haftadır çalışmaya başladı... :(

Tuğçe
2012-10-04 16:35:57

Şerife
Hangi illeri yazdın sen şerife senin puanın kaç

emine
2012-10-04 16:34:20

.....
arkadaşlar ben coğrafya bölümü yazdım puanım 330 ts 1 gelir mi sizce...cvp için tşkr:))

Tuğçe
2012-10-04 16:30:09

...
Ebru bnde ing. Öğrtmnliği yzdm sen nreleri yzdın

Tuğçe
2012-10-04 16:24:42

...
Ben hep doğu yazdm 300 sebin kö ve nerelri yzdn

mustafa
2012-10-04 15:54:21

damLa
3 gÜn veriyolar sadece damLa geçn yıl tabi

muhammed mustafa buğan
2012-10-04 15:51:54

hepimize gelirse
arkadaşlar cuma Günü açıklnanacak inşLah hepimize gelir.....:)

efe
2012-10-04 15:36:53

artık uyuyamıyoruz....
ösym net bir bilgi versin artık yaa

ebru
2012-10-04 15:33:51

tercih
ingilizce öğretmnliği yazan varmı?

caqrı
2012-10-04 15:17:13

....
lanet olsun herkes farklı bi gün diyo yaf devlet ney ki ösym si ne olsun

büşra
2012-10-04 15:15:48

artık açıklansın
ya biz beklemekten yorulduk. ek tercih yapmak için o kadr bekledk şmdide sonuçları bekliyoruz bu öğrencinin hali kötü :(

şerife
2012-10-04 15:14:04

...
tuğçecim puanın kaçtı?

şerife
2012-10-04 14:55:15

...
bende ing öğretmnliği yazdımm

caner
2012-10-04 14:49:26

......
bende ing öğretmenliği yazdım. tuğçe saenn puanın kaçtı?

Mustafa Burak
2012-10-04 14:47:20

Boşnak
5-6-7 sinde kesin açıklanır 8(Pazartesi)den itibaren de kayıtlar başlar

damla
2012-10-04 14:26:35

.
sonuçlar açıklandıktan sonra kaç gün kayıt süresi veriliyor biliyor musunuz?

Gürkan
2012-10-04 14:16:14

GECEN SENE SONUC KIYAS
ARKADASLAR GECEN SENE 3-6 EKIM ARASI TERCIH SURESIYDI VE 4 GUN ICINDE ACIKLANDI 6 EKIM PAZARTESIYDI 10 EKIM ISE CUMA BU SENE ISE 27 EYLUL 1 EKIM ARASI TERCIH YAPTIK 4 GUN SONRA ACIKLANSA BU DA CUAMAYA DENK GELIR BU CUMA ACIKLANACAK YANİ

bahar