İşte yeni KPSS personel alım sistemi

ADÜ Hastanesi binası enerjide örnek olacak

Fenerbahçe Grundig 0 - 3 Halkbank

4 kafadar üniversiteli otostop çekerek il il dolaşıyor

2012-ÖSYS Ek Yerleştirme sonuçları ne zaman açıklanacak? (Ek tercih sonuçları)

2012-ÖSYS Ek Yerleştirme sonuçları ne zaman açıklanacak? 2012-ÖSYS Ek Yerleştirme Tercih İşlemleri Ek Yerleştirme İçin Tercih Yapmak İsteyen Adayların Dikkatine yapılan açıklamada adayların başvuruları hakkında bilgi verilirken, ne zaman açıklanacağına dair herhangi bir bilgi verilmedi. Ancak geçen yıllara baktığımızda ÖSYM ek yerleştirmeleri bir hafta içinde açıklayabiliyor. 2012-ÖSYS Ek Yerleştirme sonuçlarında tercih yapan adaylar bir an önce hangi üniversiteye yerleştiklerini görmek istiyorlar. 2012 ÖSYS Ek Yerleştirme Tercihleri başvuruları dün son buldu.
EĞİTİM 02 Ekim 2012 Salı - 16:36
YAZI BOYUTU: A A A



2012-ÖSYS Ek Yerleştirme sonuçları ne zaman açıklanacak? 2012-ÖSYS Ek Yerleştirme Tercih İşlemleri Ek Yerleştirme İçin Tercih Yapmak İsteyen Adayların Dikkatine yapılan açıklamada adayların başvuruları hakkında bilgi verilirken, ne zaman açıklanacağına dair herhangi bir bilgi verilmedi. Ancak geçen yıllara baktığımızda ÖSYM ek yerleştirmeleri bir hafta içinde açıklayabiliyor. 2012-ÖSYS Ek Yerleştirme sonuçlarında tercih yapan adaylar bir an önce hangi üniversiteye yerleştiklerini görmek istiyorlar. 2012 ÖSYS Ek Yerleştirme Tercihleri başvuruları dün son buldu.

Elektronik Haber Ajansı (e-ha) muhabirinin edindiği bilgiye göre, ÖSYM resmi web sitesinden 28.09.2012 tarihinde yapılan açıklamada; "27 Eylül 2012 tarihinde ÖSYM’nin http://www.osym.gov.tr internet adresinden yayımlanan 2012-ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme Kılavuzunda, Mustafa Kemal Üniversitesi’nin talebi üzerine 107710442 kodlu Hatay Sağlık Yüksekokulu Acil Yardım ve Afet Yönetimi programına 232. koşul eklenmiştir.

Kılavuz, yeni haliyle ÖSYM’nin http://www.osym.gov.tr internet adresinden yayımlanmıştır. Bu değişiklik nedeniyle tercihlerinde değişiklik yapmak isteyen adaylar tercih süresi içinde tercihlerini değiştirebileceklerdir.

Adayların tercihlerini yaparken Kılavuzda yapılan düzenlemelere dikkat etmeleri gerekmektedir. Adaylara duyurulur. denildi. 

2012 ÖSYS Ek Yerleştirme Tercihleri başvuruları dün son buldu.

2012-ÖSYS Ek Yerleştirme sonuçları ne zaman açıklanacağı konusunda ÖSYM tarafından yapılacak bilgilendirmeler buradan okuyuculara ve adaylara duyurulacaktır.  

(e-ha) Eğitim Haberleri



  • Facebook Yorumlar
  • Yorumlar (45 yorum)
  • Yorum Yaz
  • Arkadaşına Gönder

Facebook Yorumları

Haberin Yorumları

Bu habere toplam 45 yorum yapıldı. Sizde yorum yapmak ister misiniz? Tıklayın

seldaa
2012-10-04 21:54:31

tercih
sonuçlar açıklandıı bnm samsun geldii şükürr :)

kübra
2012-10-04 18:49:26

.
karabük bende yazdım ilk acil yardım

uğur
2012-10-04 18:31:59

yarın açılanacak
yarın açılanacak cuma

yeşim
2012-10-04 18:23:02

snuclarrr
arkadslar yarın açıklanıcak en gec pazartesı olur

öznur
2012-10-04 17:03:11

...
açıklanmış diyorlar ama hiç bi haber yok (SORU CEVAPLAR AÇIKLANAN)

adem karaca
2012-10-04 16:35:05

sonuç
arkadaşlar karabük acil ve acil yardım yazan varmı aranızda

busra
2012-10-04 15:08:08

bilgi
arkadaşlar ben liseden yabancı dil (ingilizce) çıkışlıyım puanımda 212 geldi ek kontejyanlarda 2 tecih yaptım 1.si yüzde 25 kıbrıs odtü oda puanı vermemiş ve 16 mı ne açığı vardı 2.si de ankara üniveristesi turizim rehberliği puanı 174 mu ne olması lazım sizce hangisi olur ?

SEHER GÜL
2012-10-04 13:22:56

ah su sınav
hiç meraklanmayın gençler her şey olacağına varır

Cem
2012-10-04 13:08:11

Ösym...
Var kardeş ben varım

mert
2012-10-04 13:03:59

.........
ben saysalcıyım açaba yeni açılan mehedislikleri çok kiş terçih etmişmidr haberiniz varmı

gonca gül
2012-10-04 12:55:20

......
arkadaşlar nevşehir snf öğr tercih eden varmı aranızda?

kral
2012-10-04 12:06:11

açıklaaaannn
sayısalcı olan varmı

pınar
2012-10-04 11:28:56

...
ben gelmeyeceğini bile bile merak ediyorsam umudu olanlar ne yapsın ne tercih sonucuymuş kardeş açıklanmadı ya :)

esma
2012-10-04 11:26:20

telin
arkadaşlar ne zaman açıklanacağı belli değil ösym bir hafta içinde açıklayacak ama gün tam olarak belli değil. herkes için hayırlı olan ne ise o olsun.

erdem
2012-10-04 10:53:52

açıklansın artık
yaaa ilk tercihlerden daha çok heycanlı nunu beklemesi 1 senenin devamı buna bağlı

arzu
2012-10-04 09:16:49

ek tercihh
tm1 puanım 299 tm2 puanım 312 kamu yönetimi ve işletme yazdım afyon kütahya manisa muğla konya aydın karaman aksaray ve denizliden. sizce gelme ihtimali var mı yaa :(

karahanlı
2012-10-04 09:02:06

sonuçlar
ya bu gün açıklanır yada yarın canınızı o kadar sıkmayın biraz gevşeyin ne aceleniz var acele işe şeytan karışır

furkan
2012-10-03 23:30:17

ek yerleştirme
TM-3 ten 276 puanım var Trakya arkeoloji 252 den kapatmış 7 kişi boşluk var tutma şansı nedir sizce?

yazgi
2012-10-03 21:55:08

ek tercih
ya bu ne kalpten gidicem bide bazi dusuncesizler daha da kalpten goturcekler

mustafa
2012-10-03 21:02:32

açıklan da kurtulakkk
ilk tercihten daha stresli günler geçiriyorum ilk tercihimde tum hocalar hayırlı olsun dedi ama açıkta kaldım yalvarıyom yaa agrı fen bil bile yazdım gel artık gellll

eddie
2012-10-03 20:32:54

.
ne tercihmis ya aciklanmak bilmedi. stresten geberip gidecem valla :@

sonsuznur
2012-10-03 20:09:59

tercih
hayırlısıyla bi açıklansaydı gerisi gelir inşallah :))

ezgi
2012-10-03 18:57:12

.
yeter artk can sıkıcı olmaya başladı bu konu bir an önce öğrenmek istiyoruz!

Ek tercih
2012-10-03 17:53:08

ek kont
6 ekim de de açıklansa 8 ekim de de açıklansa sonuçta kayıtlar haftaya kalacak. en geç 8 ekimde açıklanırmış 9 12 arası kayıt 15 ekim de ders başı. 25 i de bayram. 1 hafta gidip gelcez. :P

merve
2012-10-03 16:38:18

yorum yapın
arkadaşlar herkes dıyokı puanınızdan yuksek yerler tercıh edılırse terch ıptal oluyormus oyle bırsey warmı sızce.. ben kontenjanı acık olan puanımdan yuksek yerlerı yazdm sonlara dogru puanımdan bayagı dusuk yerlerı yazdm terchm ıptal olur mu yoksa dusuk puanlara dogru ıner mı? bosuna heweslenmek ısdemıorm. ludfen yorum yapın

ali
2012-10-03 16:10:17

ek tercih
selam arkadaşlar ben düz lise mezunu bir sayısalcıyım ilk tercihlerde anestezi yazdım gelmedi şimdi bütün sağlık lisesi öğrencileri yerleşmiştir diye düşünüyorum sonuçta sınavsız giriş yapıyorlar o yüzden eklerden sırasıyla pamukkale çanakkale konya çukurova rize ve malatya anestezi yazdım sizce gelme ihti,mali nedir yardımı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim

caner
2012-10-03 13:57:31

bir an önce
arkadaşlar bir an önce açıklanması lazım.çünkü dediğiniz gibi bayram geliyo.ardındanda vizeler başlıyor.çok kısa sürede açıklanır bence.yoksa ösym yeni bir skandala imza atmış olur.haksız mıyım?

veysel
2012-10-03 13:50:15

ek tercih
cuma günü açıklanacakmış

fatma
2012-10-03 12:33:33

sonuçlaaarrr
sonuç olarak bugün açıklandımı açıklanmadımı biri net bi bilgi wersin lütfe:(
Not: Sonuç değil sorular açıklandı.

zülbiye
2012-10-03 12:26:30

ek tercih
bende çok merak ediyorum

Tuğçe
2012-10-03 11:43:21

Ek
Önceki senelerde en geç 4 gün sonra açıklanmış sonuçlar. O istatistiklere göre en geç Cuma günü açıklanması lazım.

rıdvan çampınars
2012-10-03 11:41:06

zaman
geçen sene 2 ile 6 ekim arası tercih oldu 10 unda açıklandı 5 ekim günü gelir sonuçlar

Creative
2012-10-03 11:13:43

.aa
Geçen sene nezaman acıklandı bılen varmı acaba

sena tygr
2012-10-03 11:08:05

ekyerlesss
hıcc dogru duzgun bılgı verılmıyo yaa bı acıklaama yapılmıyorr

aslı
2012-10-03 10:38:15

soru
arkadaşlar acıklandımı sonuçlar ya ben bakıyorum acıklandı yazıyo ama 17 ağustos 2012 tarihi diyo anlamadm ben bunu acıklama yapablcekmisinz
Admin Notu: Sorular ve cevap anahtarı açıklandı, Sonuçlar henüz açıklanmadı. (e-ha)

rıdvan çampınar
2012-10-03 10:15:41

zaman
5 ekim cuma günü öğlenniyin açıklancak perşembe akşamı da olabilir (tahmin)

YunusEmre
2012-10-03 09:50:03

tarıh
ya ne hafta içnde acıklansa bıle ayın 25 de bayram var yanı 2 3 gün ders görüp gene gerıye düşecez..
cok ters ıs anlamadım gıttı valla..

can demir
2012-10-03 03:59:12

ek yerleştirme
arkadaslar ayın 9-12 tarihleri arasında kayıt yapılacakmıs.. 15 ekım de ise ders baslıyormus .. sureklı azan bunlar fakat ne kadar doğru bılmıorum ama Ekimin 5'i gibi acıklanır.. sanırımm

yagmur
2012-10-02 21:17:47

ek tercih
arkadaslar ek tercihler ne zamn acıklancak bı bılgısı olan varsa syleyebılırmı acaba sımdıden tesekkurler herkese basarılar

merve
2012-10-02 21:13:57

ösym
sonuçlar 3-6 arasında açıklanacak diyolar ama ne kadr doğru bilemem

israfil
2012-10-02 19:06:58

ek yerlleştit
cumaya kadar açıklanacak dıye duydum ama ne kadar doğru bilmiyorm

nur
2012-10-02 18:56:36

sonuç açıklaması
arkadaşlar herkesin merak ettiği konu; ''sonuçlar ne zaman açıklanacak?''. bence 5 ekim tarihinde yai cuma günü açıklanacak daha gec kalmaması gerekir pazartesye herkes kaydını olmuş olur diye düşünüyorm.

BESTAMİ
2012-10-02 17:34:25

ösym
arkadaşlar ek yerleştirmeler ne zaman acıklanacak bilgisi olan wr mı acaba herkese başarılar dilerrim

damla
2012-10-02 16:41:40

ösym
sanırım en gec pazrtesiye kadar acıklanır.

hakan aydın
2012-10-02 10:46:40

sonuçlar
Sonuçlar ne zaman açıklanacak?