PTT 1. Lig'in 37. hafta hakemleri belli oldu!

Hatay'a dünyanın en büyük mozaik müzesi

MÜ'de İngilizce öğretimi semineri (Konya)

Matofin 500mg XR Tablet piyasadan çektiriliyor

ÖSYM tarafından 2013 YGS Sınav Giriş Yerleri açıklandı

ÖSYM tarafından 2013 YGS Sınav Giriş Yerleri açıklandı. TC no ile öğren! ygs sınav giriş yerleri, ygs sınav giriş belgesi, YGS-2013 Yüksek Öğretime Geçiş Sınavı 24 Mart 2013 Pazar günü yapılacak. https://ais.osym.gov.tr
GÜNCEL 14 Mart 2013 Perşembe - 17:27
YAZI BOYUTU: A A A



2013 YGS Sınav Giriş Yeri öğren! ygs sınav giriş yerleri, ygs sınav giriş belgesi, YGS-2013 Yüksek Öğretime Geçiş Sınavı 24 Mart 2013 Pazar yapılacak.

2013 YGS giriş yerleri belli oldu mu? YGS giriş yerleri ne zaman açıklanacak? ÖSYM tarafından henüz bir açıklama yapılmadı, 2013 YGS sınavı giriş yerlerinin ne zaman açıklanacağı merak konusu oldu.2013 YGS sınav giriş yerleri ne zaman açıklanacak? YGS'ye girecek adaylar heyecanla giriş yerlerinin açıklanmasını bekliyordu. Şimdi adaylar öğrenebiliyor: ''https://ais.osym.gov.tr '' 

2013 YGS giriş yerlerinin normal şartlarda sınavdan 2 hafta önce açılanan sınava giriş yerleri ÖSYM tarafından henüz açıklanmadı, 2013 YGS sınavı giriş yerleri ÖSYM tarafından açıklanır açıklanmaz sitemiz e-haberajansi.com adresinden verilen aktif link ile ulaşabilirsiniz.
2013 YGS sınav giriş yerleri 10.03.2013 tarihinde ÖSYM tarafından https://ais.osym.gov.tr/ adresinde açıklandı.

 

Tekin Çetin



  • Facebook Yorumlar
  • Yorumlar (45 yorum)
  • Yorum Yaz
  • Arkadaşına Gönder

Facebook Yorumları

Haberin Yorumları

Bu habere toplam 45 yorum yapıldı. Sizde yorum yapmak ister misiniz? Tıklayın

mami
2013-03-14 22:25:41

benim sınav yerim açıklanmadı
bi çok arkadaşımın açıklanmasına rağmen benim sınav yerim açıklanmadı bi fikri olan varmı

Nilgünn
2013-03-14 21:09:30

:(
arkadaşlar ben sınav yerimi göremiyorum giriyorum önme ne geldiyse tıklayıp baktım ama sınava greceğim yeri hala bulamadım gözükmüyo acaba nerden ve nasıl girdiniz yardımcı olursanız sevinirim :(

tayyar
2013-03-14 18:46:07

arkadaslar aciklandi giris yerleri
bende gec farkettim megerse yanlis yere bakiyormusum:( osys 2013 baslikli kismi tikladiginda acilan sayfadanin en solunda bazi basliklar var , onlardan biride sinava giris yeri bilginiz oraya tikladiginizda sahsiniza ait bilgi sayfasi cikiyor, basarilar herkese

tayyar
2013-03-14 18:44:13

cikti sorunu
o degilde arkadaslar ornegin evden cikti alamiyacaklar icin nasil bunu flsha kaydedebiliriz, illa gittigimiz bir kirtasiyeden nete giripte sitemizden mi direk indirebilecegiz? nasil olacak isin o kismi? bilen varsa soylerse sevinirim :(
Not: Yazdır seçeneği ver resip dosyası olarak kaudediyorsun. e-mail ile gönderip ya da flash diske kaydedip daha sonra çıktı alabilirsiniz. (admin)

Aygün Bozan
2013-03-13 17:40:41

Kesin
14 mart perşembe günü saat 16.00 dan sonra kesin acıklanıyor

Mesut
2013-03-13 16:03:28

sınav yeri
hala açıklanmadı sınav yerleri off off

abdullah
2013-03-13 14:34:53

açıklanmadı
arkadaşlar daha açıklanmadı şimdi baktım ama yok bugün açıklanmaz herhalde yoksa şimdiye dek açıklanmıştı

ayşe
2013-03-13 14:33:08

ösym
sınav giriş yerini ögrenebılen varmı bazı site yorumlarına baktım ögrenen varmşş.

kadir
2013-03-13 14:31:34

ygs
nerden bakıyoruz şifreyı girince bişi gözukmuyo

ayşe
2013-03-13 14:29:48

ösym
cenka nasıl ögrendın giriş yerini aday işlemlrner bakyrm yok ya bi yardmcı olur musun ??

sema
2013-03-13 14:10:16

............
arkadaşım sınav yerini nereden öğrendin.ben bulamıyorum.yardımcı olur musun ? lütfen

prenses
2013-03-13 13:46:48

ygs
sınav yerini nasıl ögrendiler ya bn giremiyorum

onur
2013-03-13 13:03:28

cenka
cenka nrden ögrendin acaba bi bilgilendirme yaprmısın..

samet
2013-03-13 12:49:12

sınav giriş
sınava giriş yerleri açıklanmadımı hala

emine
2013-03-13 12:21:49

ygs
hanii yaa açıklanmamışşş

irem
2013-03-13 12:20:53

nerden
arkadaşlar açıklanmış sınam giriş yerleride nerden bakcaz ben sisteme giriyorum ama tıkladığım hiç bi yerde yok

filiz
2013-03-13 12:12:12

hala gelmedi yerler
cenkaya soruyorum nerden öğrendin, yerini

miray
2013-03-13 12:08:14

?
nerden öğrendin ben bulamıyorum.

cenka
2013-03-13 11:22:24

Şükür
evet sonunda sınav yerimi öğrendim.

lys 5
2013-03-13 10:40:38

ygs
ufuk orda şifremi değiştir var ona tıklayacaksın kendine yeni şifre alacaksın

ufuk
2013-03-12 23:26:38

ösym a.b.versin
arkadaşlar ösym sitesine giremiyorum okuldan aldığım şifreyi yazıyorum yenı şifre istiyor yapıyorum en az karakter bilmem ne diyip deli ediyor beni yeni şifre almam lazım alamıyorum :(:( ne yapmalıyı

Murat
2013-03-12 21:16:41

YGS
Arkadaşlar 14 martta ya yarın eğer yarında yayınlanmazsa 14 martta kesin yayımlacak daha geç açıklamazlar

ösym mağduru :((
2013-03-12 20:34:30

yeterrrrr
yeter artık ya açıklansın meraktan ölüyoruz...

Ayse
2013-03-12 20:10:40

ygs
açıklanmamış arkadaşlar.

melike
2013-03-12 20:09:55

açıklamak için neyi bekliyosunuz!!!
yeter artıkk ya 1 haftadır hergün bakıyorm hala açıklanmamış öhhhh geldii artık açıklayınn bee ilk heycanımızı atlatalım bi

VAHAP
2013-03-12 18:26:19

.
ARKADAŞLAR SINAV YERLERİ AÇIKLANMIŞ MI

umut
2013-03-12 18:15:57

sınav
tühh böyle işe. çocuk oyuncağı oldu iyice. Devletimiz işte,söz bulamıyorum ben.

tufan
2013-03-12 17:56:44

ösym
2 gün içerisinde açıklanır

bedia
2013-03-12 17:47:41

sayın ösym
gerçekten yeter artık açıklayın nerede gireceğimizi mantıklı bir cvp verin....(öğrenn varsa lütfen bizimle paylaşsın bi zahmet)

fuat
2013-03-12 17:42:42

ygs
12 mart salı günü açıklanacakmış arkadaşlar

bilgin
2013-03-12 16:55:02

yardımmmmm
arkadaşlar sınav giriş belli oldumu nasıl bakcaz

Fatih
2013-03-12 16:40:59

sistematik
arkadaşlar son 3 kala açıklansa bile canınızı sıkmayın önemli olan ygs deki performansımız dua edelimde iyi bir puan alıp istediğimiz yere yerleşelim....

eylül
2013-03-12 08:55:47

sabretmek güzeldir
arkadaşlar sabredin sonuçta açıklanıck sorun yapmanın bi anlamı yok eğer sorun yaparsak işlerimiz çıkmazı bulur nöyle yaparak sadece kendimizi yorarız:D.

Gamze
2013-03-12 07:31:36

yeter artık yaa:(
yaa kaç gündür açıklanacak açıklanacak hala bişey yok şurda sınava kaç gün kaldı insanı iyice strese sokuyorlar yeter yani bi an önce açıklasunlar artık

Didem
2013-03-12 00:41:51

.....
azına sıcım böle işinnn ösymninde ygsninde ..... daha acıklanmamış bile

selmaxan
2013-03-11 20:50:58

tırek
here la tırekkkk ösym.. :))

ali
2013-03-11 19:37:55

biraz sabır ya
arkadaşlar heyecana gerek yok alt tarafı bi sınav ygs yalandan geçiş sınavı

betül balıkcı
2013-03-11 19:29:01

daha açıklamaz
arkadaşlar bu ösym açıklamaz boşuna beklemeyin bir hafta kala açıklar geçen sene öyle yaptı çünkü :)

fatma
2013-03-11 18:57:39

sınav
uff yeterr daha bari açıklanıca saati de yazsaydınız bekle o zaman bakardık...

nazlıı
2013-03-11 18:33:04

pes
ya yettiyse yetti artık be pc nin başında kaldık bu kadar rezillik olmazki ya

lara
2013-03-11 18:29:58

ygs
Açıklansıııın yeter

DC
2013-03-11 18:25:30

Sınav yerleri
Artık açıklansa iyi olacak. Neredeyse 1 hafta öncesinden açıklayacaklar.

yasemin
2013-03-11 17:24:00

ygs ygs ygs ygs