Beşiktaş - Fenerbahçe 336. randevuda!

Asgari ücret belirlenmesindeki ayrım kaldırıldı

Manisasporlu futbolcu sahalardan altı ay uzak!

Nobel-winning author Marquez dies at 87

23 Eylül 2012 KPSS Ortaöğretim ve Önlisans 2012 KPSS Soru ve Cevapları

23 Eylül 2012 KPSS Ortaöğretim ve Önlisans 2012 KPSS Soru ve Cevapları yayınlandı mı? 2012 Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS) Ortaöğretim ve Önlisans Sınav Günü Açık Tutuldu. Ortaöğretim mezunlarına yönelik düzenlenen ve saat 09.00'da başlayan KPSS sona erdi. Sınav iki ayrı günde yapıldığı için iki günün sonrasında sınav soru ve cavapları yayınlanabilir. Adaylar sabırsızlıkla sınav soru ve cevaplarının cevap anahtarının yaınlanmasını bekliyorlar.
EĞİTİM 23 Eylül 2012 Pazar - 13:22
YAZI BOYUTU: A A A



23 Eylül 2012 KPSS Ortaöğretim ve Önlisans 2012 KPSS Soru ve Cevapları yayınlandı mı? 2012 Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS) Ortaöğretim ve Önlisans Sınav Günü Açık Tutuldu. Ortaöğretim mezunlarına yönelik düzenlenen ve saat 09.00'da başlayan KPSS sona erdi. Sınav iki ayrı günde yapıldığı için iki günün sonrasında sınav soru ve cavapları yayınlanabilir. Adaylar sabırsızlıkla sınav soru ve cevaplarının cevap anahtarının yaınlanmasını bekliyorlar.
Sorumluluk alanı dışında bulunan yerleşim yeri muhtarlığınca düzenlenen nüfus cüzdanı talep belgesi ibraz edenler veya muhtarlıktan böyle bir belge tanzim ettiremeyen adaylar, müdürlük personeli ile birlikte ÖSYM’nin http://ais.osym.gov.tr internet adresinde yer alan 2012- KPSS Ortaöğretim/Önlisans başvuru bilgilerine T.C. Kimlik Numaraları ve aday şifreleri ile erişeceklerdir. Nüfus cüzdanı talep eden aday ile Aday İşlemleri Sisteminde başvuru bilgileri bulunan adayın kimlik bilgilerinin karşılaştırılması sonucunda bilgilerin bire bir tutması halinde belgenin dökümü ilgilinin dosyasında saklanacak ve nüfus cüzdanı ilgiliye tanzim edilecektir. Adayın yanında, üzerinde T.C. Kimlik Numarası ile fotoğrafı bulunan ve resmî onay olan özel bir kimlik belgesinin olması işlemlerin daha kolay ve hızlı olmasını sağlayacaktır.
Adayların, Nüfus Müdürlüklerinden nüfus cüzdanlarını edinmeleri gerekmektedir. Nüfus Müdürlükleri tarafından adaylara verilecek “Nüfus Kayıt Örneği” belgesi sınavda geçerli olmayacaktır. Nüfus Kayıt Örneği ile sınava gelen adaylar sınava alınmayacak, sınava alınsalar bile sınavları geçersiz sayılacaktır. 2012-KPSS Ortaöğretim/Önlisans adaylarına duyurulur." denildi.  

2012 KPSS sınav soru ve cevapları yayımlandığında aynı anda e-haberajansi sitemizden ulaşabilirsiniz. 

Adaylar sabırsızlıkla sınav soru ve cevaplarının cevap anahtarının yayınlanmasını bekliyorlar.  ÖSYM'nin sınav soru ve cevaplarını bir an önce yayınlaması bekleniyor.  

 (e-ha) KPSS Haberleri



  • Facebook Yorumlar
  • Yorumlar (66 yorum)
  • Yorum Yaz
  • Arkadaşına Gönder

Facebook Yorumları

Haberin Yorumları

Bu habere toplam 66 yorum yapıldı. Sizde yorum yapmak ister misiniz? Tıklayın

kürşat araz
2012-10-23 19:25:20

puan ve sıralama
elektrik teknisyeniyim 84 puan 21200 sıra lütfen herkes lise durumunu puanını ve sıralamasını yazsın

ismail
2012-09-26 22:13:12

süre azdı
yav anlamadığım dil ve anlatımda okadar uzun soru soruyorlarki 120 dk ya nasıl yetsin vincdansızlık bunlar bırakın bu işleri yahu ...oldu bittiyle sınavmı olur..

izmirli
2012-09-26 14:00:30

kpss2012
ben sınava iyi hazırlandım ama gercektende zordu burda insanların seviyesini ilköğretime düşürmek isteyen insanlar var 20120 lisans sorularından daha zor olduğu kesin 87 net yapmıştım çözdüğümde ama bu sınavda daha düşük olabilir matematik grafik soruları tarihinin en az bilgisi verilen sorulardı genl itibariyle 70 net üstü olanlar standart sapmalardan +2 veya +3 normal puanına eklesinler hakkımızda iyi olur inşallah

JUNİOR
2012-09-25 13:52:15

KPSS
YETER ARTIK HER SINAVDA SORULAR ÇALINIYOR, ŞİMDİDE SORU VE CEVAPLARI YAYINLAMIYORSUNUZ ÖRTPAST EDİYORSUNUZ DİĞER SINAVLARDA OLDUĞU GİBİ, HAKKIMI HELAL ETMİYORUM, BURDAN YETKİLİLERE SESLENİYORUM LÜTFEN BUNA BİR ÇÖZÜM BULUNSUN OLAN BİZ ÇALIŞAN ÖĞRENCİLERE OLUYOR....

dilek
2012-09-24 21:46:57

yeter artık
daha ne bekletiyorsunuz ne yaptıgımızı unutalım diye mi... neden cevapları açıklamıyorsunuz....

ercan
2012-09-24 19:17:21

soralım
95in altına düşmem, düşemem diyenler dikkat edinde düşerken biyerlerinizi çarpmayın.

mehmet çetin
2012-09-24 18:34:19

zoooor
benim son iki haftada çalıştığım yerlerden çıktı Allahtan sorular kendimce birşeyler yaptım. AMA KARDEŞİM SANKİ BAŞARAMASINLAR DİYE ELİNDEN GELENİ YAPMIŞLAR.BİDAHAKİ SINAV BENCE DAHA ZOR OLACAK

atiredman
2012-09-24 18:03:48

kpss
hayatım boyunca hiçbir sınavda kendimi bu kadar aciz hissetmemiştim. sanki çok çok iyi bir fakülte mezunuymuşuz gibi sormuşlar g z..

salih
2012-09-24 17:43:51

mag adlı şahsiyet
kpss bence kolaydı çalışana tabii sen kimsin mag yapamadıysan o senin ayıbın hele imam hatiplere dil uzatman çok çok ayıp sen kendine bak bir imam hatipli olarak kınıyorum sen böyle yaparsan daha çok kaybadersin...

yüksel
2012-09-24 15:18:43

kpss
SÜRE ÇOK AZDI.BU SORULARI HAZIRLAYANLAR KAÇ DSANİYEDE SORU ÇÖZÜYOR ACABA

ali
2012-09-24 14:04:50

iyi etmişim
valla ben hiç çalışmadım yeminle iyikide zamanımı boşa harcamamışım meslek lisesiyim 70 gelsede kurtariyor çalışanlara yazık ösyme çalım atı hemde farklı bi çaalım

yağmur
2012-09-24 11:59:16

werilen süre çok azdı...
werilen süre çok azdı.soru başına 1 dk sürüyo. ztn soruyu okuyup anlamak 1 dk dan fazla sürüo. hayatmda grdiğm en kazık snwdı.bu soruları çok aramşlar mı acaba. kazanmayalm die ellernden geleni yapıyolar.

mehmet
2012-09-24 11:27:27

kabus
bu osym yetkılılerını allah nasıl bılıyorsa oyle yapsın sankı fakultede okuyoruz da ne sacma sorulardı ya

MAG
2012-09-24 10:50:23

KPSS
HER KİM NE DESE DESİN SINAV ZORDU EN AZINDAN KALİTELİ BİR SINAVA BENZEMİYORDU. SANKİ SORULAR İMAM HATİP VEYA İMAMIN ORDUSU HAZIRLAŞLARDI.

gökhan
2012-09-24 10:50:01

kolaymı
ya neresesi kolay Allah aşkına 2010 arasında dağlar kadar fark var

melike
2012-09-24 09:05:53

sinavda sure azliği
bence sorular zor deildi ama süre yeterli gelmedi 3 yanliş 1 dogruyu siliyor diye cok dikkat ettim ama sure yetmedi okadar çaliştim süreye yenildim buda bana şunu cok daha iyi bildirdiki vakit nakit zaman cooook degerlii. umarim herkes için en iyi sonuçlar çiksin başaranlari şimdiden tebrik ediyorum.

elif
2012-09-24 00:20:47

tebrikler
rkadaşlar bugünkü kpss önlisans sınavına girenler ben 1.5 sene çalışmış biri olarak çalışmayanları tebrik ediyorum hiç gerek yokmuş . değmezmiş...

Uğurcan
2012-09-24 00:06:06

Kolaylık
Abi nasıl olur da yapamazsınız ya hiç güncel olayları takip etmiyor musunuz hiç mat. bilmiyor musunuz ben 90 puan çok rahat alırım en az 105 netim var

16prens
2012-09-24 00:04:10

BENCE SORULAR ÇOK KOLAYDI
Az çalışmama rağmen bu kadar kolay soru çıkacağını tahmin etmiyordum. 95 altına düşmemem gerekiyor.
Herkeze hayatta başarılar

srmn
2012-09-23 23:38:49

gecmıs olsun arkadaslar
oncelıkle hepımıze gecmıs olsun ark sorular kolay gıbı gorunen ama dusuren sorulardı cok kolay dıyenlere gelınce sımdılık oyle gelır sonuclr acıklannca bellı olur cok calısnca bole olunca cok kotu oluyomus hepıımız ıcın hayırlısı olsun..

damla
2012-09-23 23:25:46

unuttum şimdiden
sorular ne zaman yayınlanacak arkadaşlar..bilginiz varmı..yayınlasalar da baksak diyoruz ama ben şimdiden unuttum neyi işaretlediğimi.. çıkarken kitağçığı neden vermiyorlar bize? güvenliği de abartıyorlar ama halka eziyet için yapıyorlar sanırım.. her sene sorular çalınıyo biz aranıyoruz..kendimi suikastçi gibi hissettim ya. kitapcıkları kime teslim ediyosanız onları iyi takip edin..her seferinde sızıyo sorular. .peki bu kadar insan boşunamı çırpınıyo?

hilâl
2012-09-23 23:20:41

Bilene her şey kolay.
Herkesin bilgi seviyesi bir değil :) Vakit bile artırdım. Sadece coğrafyada bir kaç soruya bakmadım ve matematik basitti.

damla
2012-09-23 23:19:42

matematik zordu
türkçeye bişey demiyorum tamam.. anlaşılır bi dille ve kısa verilmişti. Ama matematiğe kimse kolay diyemez zaman alıcı sorulardı. matematik özel seçilmişti zor olsun diye sanki.. çok zamanımı aldı.. coğrafya da ve vatandaşlıkda o kadar abarttığınız gibi kolay değildi arkadaşlar.. ben dersaneye giderek çalıştım.. ciddiye alarak strese girerek girdim o sınava..çalışan yapar diye bişey yok soruların çoğu zordu...

abdurrezzak uzunkavakaltındayataruyumazoglu
2012-09-23 22:40:08

tebrikler
Kendinden bu kadar emin olup da kesin şu kadar yaptım yok 95 alırım çoook kolaydı diyen arkadaşlar soruların cevaplarını mı aldınız da bu kadar kendinizden emin yazılar yazıp insanların azıcık olun sinir hadlerini de yerinden çıkarmak için çaba sarf ediyorsunuz. Lütfen embesil yorumlarınızı başka yerlerde yapın ya da siz bu rüyayı gece 24 den sonra yatağınızda görün. Burada kimseye de hikaye anlatmayın...

kürşat araz
2012-09-23 22:34:22

EN ZOR KPSS SINAVI
BİR SENEDİR HAZIRLANIYORUM 2010 KPSS DENEMEMDE 104 NET YAPTIM 2012 SINAVINDA BU KADAR SORUYU ANCA ÇÖZEBİLDİM. KİM NE DERSE DESİN SORULAR ZORDU NORMAALDE HER DERS İÇİN BİR İKİ ZOR SORU OLURDU AMA İNANIN SADECE MATEMATİKTE 5 TANE VARDI HELE VATANDAŞLIKTA O YENİ TL SİMGESİ İÇİN ÇIKAN SORU NEYDİ BU SENE İNANIN PUANLAR DÜŞÜK GELİR ....

efe
2012-09-23 22:15:13

pehhhh
madem bu iyi yaptıklraını idda ediyorlar kafalarında bir sürü sorunn cevabıda olmalı tarihten 15 tane sorunun cvbını yazsın da görelim yada matematikten lafla gemi yürümezzz son zamanların en zor kpssiydi matematik lisansınkinden bile zordu

hilal
2012-09-23 22:05:41

23.09.2012 kpss
bence sınavda türkçe ve matematik soruları güzeldi fakat kültür sorularının hepsi bilgi istiyordu ve zordu :(

kübra
2012-09-23 21:28:02

bu neydi yaa
sınav bence genel olarak zordu matematik çoğrafya zordu o kadar çalışma boş ya çalışmayanlar daha iyi diyo çok saçma neyse cevep anahtarı ne zaman açıklancak

eren
2012-09-23 20:39:32

çok kolaydı canım ne demek...
geçen yılki kpss den çok az çalışmama rağmen 87 almıştım. Bu sınava ise tam bir yıldır geceli gündüzlü çalışıyorum. Çok kolaydı diyenler eminim
bir şey bilmediği halde atıp sallayanlar ve hepsini doğru yaptığını sanan arkadaşlar sınavlar açıklanınca göreceğim ben sizi. ya o kadar çalıştım ve emin olun 10 soru bile gelmedi çalıştığım yerlerden. bu neydi ya matematik içlerinde kolaylarıda vardı ama tamamen kazıktı.tabiki çok kötü değildi ama beklentimimin çok altında geçti hemde çok. şimdiye kadarki en kazık kpss idi.

ali
2012-09-23 19:36:37

sınav
zordu ama süre biraz daha uzun olsa yine hafifleyebilirdi çünkü düşünmeyede zaman kalmıyodu yinede toplamda 50 soru kadar baraj yani onun üstünü yapan kırılma noktasını geçmiş olacak bence

murat
2012-09-23 19:22:25

...
ılk okul 7 sınıf soruyu dıyen kısı bır netı bıle yokturdur emınım ben cog okuyorum o asitif mı ne sorusunu ılk defa duydum ana rahmındemı ogrendınde ılk okul 7 sınıf sorusu dıyorsun laf olsun dıe yazıyor ıste...

bircan
2012-09-23 18:37:41

ASFALTİT
Asfaltitin kalori değeri 5.500 ile 5.800 kcal/kg arasında değişmektedir. Kaya çatlaklarını dolduran ya da damarlar şeklinde bulunan bu hidrokarbonlar, asfaltit ve asfaltik pirobitümen olmak üzere iki türdür. Türkiye'de hemen hemen bütün bölgelerde olmakla birlikte yalnızca Şırnak İl Merkezi'nin güneyi ve Silopi ilçesinde asfaltit ve asfaltik pirobitümenlerin ekonomik büyüklükteki oluşumlarına rastlanır. Türkiye'deki toplam asfaltit rezervinin 82 mn ton düzeyinde olduğu tahmin edilmektedir.

uğur
2012-09-23 18:32:06

hazırlanan için basit
evet msl kardeşime katılıyorum kpss hazırlanan için basit sorular teşkil edilmiş olabilir ama ne olursa olsun basitte olsa zaman çok azdı başarı elde etmek için sorularla değil resmen zamanla savaştık

bircan
2012-09-23 18:28:02

ASFALTİT
Asfaltitin kalori değeri 5.500 ile 5.800 kcal/kg arasında değişmektedir. Kaya çatlaklarını dolduran ya da damarlar şeklinde bulunan bu hidrokarbonlar, asfaltit ve asfaltik pirobitümen olmak üzere iki türdür. Türkiye'de hemen hemen bütün bölgelerde olmakla birlikte yalnızca Şırnak İl Merkezi'nin güneyi ve Silopi ilçesinde asfaltit ve asfaltik pirobitümenlerin ekonomik büyüklükteki oluşumlarına rastlanır. Türkiye'deki toplam asfaltit rezervinin 82 mn ton düzeyinde olduğu tahmin edilmektedir.

msl
2012-09-23 18:23:53

zaman zaman
Şu bir gerçek sorular o kadar zor değildi aman aman zor bir soru yoktu fakat zaman azdı yetiştirecem diye telaştan yetiştiremiyor insan umarım hepimiz iyi sonuçlar alırız arkadaşlar . Şu da bir gerçek işi gücü olan insanlara çalışamayanlar için zorolabilir fakat genel anlamdda çalışan yapabilirdi

szn
2012-09-23 18:14:50

sorular kolaydı ama zaman kısıtlıyıdı
sınavdaki sorular gayet normal ama zaman yetersiz

adnan ayhan
2012-09-23 17:59:33

zaman
sorular kolay ama zaman çok azdı 150 dakka olsa

bzkrt
2012-09-23 17:48:35

vaybee
akılküpü ve de yapamayanlara yazıklar olsun diyen geri zekalı.. adamsanız puanınızı burdan yayınlayın sabırla bekliycem. adamsanız eğer...

gül kılıç
2012-09-23 17:46:03

kolaydı
çok basitti paragraflar bile kısacıktı.

gül
2012-09-23 17:46:03

sorular
coooook kolaydı. paragraflarda cok kısaydı.

altun erol
2012-09-23 17:37:57

asitif ne demek
asitif ne ya soru diye bunu kim seçtiyse lanet olsun ona .zordu gerçekten. matemetikte yapmadım.

süleyman
2012-09-23 17:37:51

KPSS
bence sınav cok kolaydı bıraz calısan ınsan bu sınavı cok rahatlıkla yapabılır ben yapamadım cunku calısmadım zordu bana ;) ama kolaydı

samet
2012-09-23 17:32:44

yazık bu millete
mat zordu dıyerlerı kolaydı cogarfya anayasa kolaydı ama mat zordu

gültekin
2012-09-23 17:22:31

1 soruya 1 dk haksızlık..
120 soruya 120 dk yetersizdi...

nurgül
2012-09-23 16:38:26

kpss
ilk defa türkçe bu kadar bana kolay geldi

ibrahim
2012-09-23 16:36:17

:)
Sorular bence çok kolaydı sadece iyi çalıştıysanız kolaydı tarih çok kolaydı o asfilt herhalde birin bi yerine batmış ki soru diye sormuşlar o çok saçma idi bence kaynanasının donun rengini sormalıydı o derece yani desr çalışmadım fazla ama elimdeki kitapta inanın hep sorularl ailgili konular vardı bazı soruları görünce daha çok çalşımadığımız çok üzüldüm türkçe de fermanlar yine uzundu

turan
2012-09-23 16:08:12

yanlışlar doğruları götürüyor mu
ben 2006 kpss sınavına girereken yanlışlar doğruları götürmüyordu şimdi götürüyormuşş götürüyor mu götürmüyor mu? ....

meral
2012-09-23 16:05:24

zorrr
Allah onları nasıl biliyosa öyle yapsınen kazık sınavdı

tayyip
2012-09-23 16:05:08

sınav sitresi ve zorluğu
benim basımda duran gözetmenin konusmasından dolayı fazla birşey yapamadım ama güzeldi . 90 puan bekliyorum. ama hocanın yanına kalmayacak bu coğrafya adeta 4 işlem sorosu gibiydi daha zor bekliyordum. kendimi bu üstün başarıdan dolayı kutluyorum . sınava giren tüm arkadaşlara geçmiş olsun . o gözetmeni başbakana şikayet edeceğim. güvenlik hiç yoktu. telefonla giren bile çoktu.

sbn
2012-09-23 16:02:11

ne kolaydı
birisi çıkmış sorular kolaydı filan yazmıs benim gördüğüm en zor kpss sınavı idi madem bu kadar kolaydı diğer kolay sınavlardan neden yerleşemedin hı

akılküpü erol
2012-09-23 16:00:44

kek sorular
valla yapamadıysanız yazıklar olsun diye cümleme baslamak istiyorum. ben bu sınava hiç çalısmadım ve hiç kuskusuz ve sitressiz girmis olduğum sınavda Allah'ın izniyle iyi bir sonuç beklıyorum . ben bu sınavın bu kadar kolay olacağını bilseydim kitabın yüzüne az birşey bakar tam puan alırdım ama 5 puan eksık alsam da sıkıntı yok yapamayanlara yazıklar koysun

mihrac
2012-09-23 15:59:41

kemerle adam dövseler daha az ayıplanırlardı
matematigin o toplama sorusu 'D'yi sordogo soru bu nedir ya çografyada asitifmi ne sormuş el insaf kemerle adam dövseler daha az ayıplanırlardı yazık sınava giren insanlara

akılküpü erol
2012-09-23 15:55:40

sınav kolaylığı
bu zamana kadar girdiğim en güzel ve en kolay sınavdı 95 bekliyorum en az coğrafya tarih neydi böyle ilkokul 7. sınıf sorusu gibi hiç çalışmadım valla mükemmeldi yapamadıysanız yazıklar olsun :Ddd

ensar
2012-09-23 15:51:46

sınav
arkadaşalr geçmiş olsun onlısans soruları ne zaman yayınlanır bilginiz varmı

halil birdi
2012-09-23 15:21:23

PÜF
Sen koca sene boyu hazırlan hazırlan sana olmadık sorular sorulsun ne bu arkadas ben bu oyunu bozarım hacıı..

emir
2012-09-23 15:20:57

haksızlık
sorular yeni mezunlar için vede vakti olupta çalışanlar için kolay olabilir ama eski mezunlar için vede işi gücü olupta vakit buldukça çalışanlar için gerçekten çok zordu buna bir çözüm getirilmeli bence tamamaen haksızlık

yağmur
2012-09-23 14:57:58

kpss
coğrafyadan hep ful yapıyodum adam gitmiş asfaltiti sormuş çok zordu türkçe kolaydı ben türkçeden korkuyodum tarhten şaşrtıcı sorular çoktu keske önce matametiği yapsaydım

songül
2012-09-23 14:43:03

kpss
aynen katılıyorum çok zor hazırlanmış sorular sınavın nasıl geçtiğini anlamadım zaman yetersiz geldi gördüğüm en zor kpss sınavıydı

mehmet bulgan
2012-09-23 14:28:44

kpss
tarih ve coğrafyada direk bilgiye yönelik sorular çıkıyor eskisi gibi yoruma dayalı değil türkçe biraz daha iyiydi.

duygu
2012-09-23 14:25:53

zordu zordu zorduuu
ben neden bulamıyorum soruları... (henüz yayınlanmadı)

Gökhan
2012-09-23 14:17:07

...
Şimdiye kadar girdiğim en rahat sınavdı. kolay olduğundan değil ama kaybedicek bişiyim yok diye sanırım.Bu arada Keşke matematiğe baksaydın. Anayasa ve coğrafya ya oranla daha kolaydı.

isa
2012-09-23 14:15:49

hemdee nasıl
hemde nasıldı ya cok zordu ....

Atakan demir
2012-09-23 14:13:34

ne zoru yaw
türkçe çok kolaydı ilkokoğretim çocukları için yapılmış tarih tamamen yoruma dayalı oda çok kolaydı .
huku sorusu yoktu coğrafya genelde yorum . bilgiye dayalı soru yoktu neredeyse .

selen
2012-09-23 14:13:10

kpss
Türkçe kolaydı, matematik de kolaydı. tarih için bilgi gerekiyordu coğrafyanın çoğu sorusu mantıkla çözülebilir bence. En azından üniversite sınavından daha basit olduğunu söyleyebilirim.

fatih eroğlu
2012-09-23 14:13:03

kazık sorular
sorular çalınsada bir daha girsek sınava

seda çifçi