Galatasaray Finale adını yazdırdı 5-2

Çinli turistler Side Antik Kent'i ziyaret etti

Dünyanın en büyük nakliye uçağı Kayseri’de

Aşırı kilo, tuz, alkol ve stres hipertansiyona sebep!

AÖL 21-22 Ocak 2012 1. Dönem Sınavları Soruları ve Cevapları MEB

Haber: MEB Açık öğretim lisesi AÖL 21-22 Ocak 2012 1. Dönem Sınavları Soruları ve Cevapları indir. AÖL 21-22 Ocak 2012 1. Dönem Sınavları Soruları ve Cevapları yayınlanmıştır. Milli eğitim bakanlığı 21 ocak 2012 açık öğretim lisesi sınavı ve 22 oak 2012 Açık öğretim lisesi sınavı soruları ve cevapları yayınlanmıştır.
TÜRKİYE 26 Ocak 2012 Perşembe - 19:30
YAZI BOYUTU: A A A



AÖL 21-22 Ocak 2012 1. Dönem Sınavları Soruları ve Cevapları yayınlanmıştır. Milli eğitim bakanlığı 21 ocak 2012 açık öğretim lisesi sınavı ve 22 oak 2012 Açık öğretim lisesi sınavı soruları ve cevapları yayınlanmıştır. Sınav soruları ve cevapları tahmin edildiği gibi 25 ocak 2012 günü meb tarafından yayınlanmıştır.

AÖL 21-22 Ocak 2012 1. Dönem Sınavları Soruları ve Cevapları ne zaman yayınlanacak. AÖL 21-22 Ocak 2012 1. Dönem Sınav sonuçları ne zaman açıklanacak. İşte detaylar; 

Elektronik Haber Ajansı (e-ha) muhabirinin edindiği bilgiye göre, Açık öğretim Lisesi (AÖL) 21-22 Ocak 2012 1. Dönem Sınavları Soruları ve Cevaplarının 25 Ocak 2012 tarihine kadar açıklanması bekleniyor. 



  • Facebook Yorumlar
  • Yorumlar (31 yorum)
  • Yorum Yaz
  • Arkadaşına Gönder

Facebook Yorumları

Haberin Yorumları

Bu habere toplam 31 yorum yapıldı. Sizde yorum yapmak ister misiniz? Tıklayın

mustafa yavuz
2012-04-08 13:18:04

1 senede kaç kitap
ben açköğretm lisesine yeni yazldIm ilk senemde 2 dönemde 2 kitapla mı yoksa tek kitapla mı çalışacam bilen yazsın lütfen!!!

hayri
2012-02-09 16:12:24

hatalı soru
21 ocak 2012 aöl geometri1 20. sorunun incelenmesini istiyorum,teşekkürler

erkan
2012-01-26 00:35:56

2012 aöl cevapları
arkadaşlar cevaplara bu linkten ulaşabilirsiniz.. her oturum kitapçığının sonunda var..
http://www.meb.gov.tr/duyurular/duyuruayrinti.asp?ID=9265

nazlı
2012-01-25 18:18:21

aöl
arkadaşlar bu sınav cevap anahtarları açıklandı ama açamadım bitürlü soru ve cevapları :/

bayan
2012-01-25 15:29:07

7.dönem
haaa haaaa bir de benim 7.dönem sınavım

bayan
2012-01-25 14:36:19

yardım lütfeeeeen
aöl iler meraba benim 21-22 ocak sınavımda dahil 143 kredim var ösys başvuruları uzatıldı acaba başvuru yapsammı acaba bende başvurabiliyormuyum yoksa 3-13 arası başvuru yapanların para yatırma işlemleri yarım kalanlar içinmi ve birde ben matamatik fizik kimya hiç anlamıyom ygsde ne yaparım

abdullah
2012-01-25 14:03:49

duyurular
http://www.meb.gov.tr/duyurular/duyuruayrinti.asp?ID=9265 açılandı

Mehmet
2012-01-25 13:30:19

Sınav Soruları
Arkadaşlar, Sınav soruları milli eğitim bakanlığın resmi sitesinde yayınlanmıştır. http://www.meb.gov.tr/duyurular/duyuruayrinti.asp?ID=9265 Bu linkten sorulara ve cevaplara ulaşabilirsiniz. İnşallah herşey istediğiniz gibi olur :) Ben istediğim sonucu çıkartmışım. :)

öznur
2012-01-25 13:02:40

sınav
bu gün 25 ocak ama sınavın cevap anahtarı açıklanmamış...:(

perçem
2012-01-25 12:12:27

yeter artık
neden artık soruları yayınlamıyorlar ya sanki öss soruları yeter artık yayınlayn

serkan
2012-01-25 11:37:27

gül
o derslerden geçmek için açık öğretim sitesinde sınav sorularına var bide geçmiş sınav soruları bak en kötü 45 alırsın.

serkan
2012-01-25 11:31:25

118
118 kredin varsa başvuru yap dicem bilidğim kadar ösym başvuruları bitti ya da uzaltıdı yap çünkü mayısda temmuzda sınav var ve sonra mezun olamaynlar için ek sınavlar var.

kader
2012-01-25 11:11:02

eh işte
sınavım eh işte idare ederdi .11 dersten sınava girdim acaba onları verirsem 1. dönem mezun olabilirmiyim

duran
2012-01-25 10:15:51

118
118 kredi ile össy baş vurulamayacağını tahmin ediyorum en az162 kredisi ve üzerileri baş vurabilirler.

mertcan
2012-01-25 01:19:38

arabistanda aöl
ben sınava arabistandan girdim. burda sınav biter bitmez kitapçıkları veriyorlar. bende hemen gittim öğretmenlere sordum soruları. sonuçlar az çok belli bende. türkiyede neden kitapçığın hemen verilmemesini anlayamadım.

sercan
2012-01-24 22:48:12

ingilizce
ya inglizce cok sacmaydı bence advantage dzynde olan inglzcemi beqnere indrdii :(

Ayten
2012-01-24 22:27:09

biraz zorLandım...
yha ben çok çaLısdm yaLnız zorLandıqım konuLar oLmdı deqıL geometrı ve matematık zor gecdı sınav oLmak ıcın buqunu bekLemısdım oLDU SONUNDAA GUSEL GECDI BENIM İÇİNN ÇAlISDIM ınsalah hepımız emeqımızın karsıLıqını görürüz arkadaşlarr ii aksamlar herkezee:)

zeynep
2012-01-24 20:01:12

aöl sınav soruları
sınav soruları 25inde açıklanacakmış

gül
2012-01-24 19:24:30

sınav
ya benim zorunlu derslerden fizik,kimya,biyoloji falan var.gerisi kolay ama bu saydıklarımı geçemiyorum.ne yapcam yaaaa.ygs ye gircem bu sene temmuzda mezun olmam da şart.bana bi akıl verin ne yapcam yaaaa offfff.düşündükçe çok moralim bozuluyoo.

tahran
2012-01-24 17:26:25

güzel
sınav güzeldi ama, çoğu soruda hata vardı.

abdullah
2012-01-24 16:46:37

offff
hala yınlamadılar yaa merakla bekliyorum

nazlıcan
2012-01-24 15:21:20

nazlıcan
Kolaydı

bayan
2012-01-24 14:51:37

kredim var
aöl 2012 1. dönem sınav ingilizce hariç 28 kredi alıyom 118 kredim var ösymy baş vursammı acaba yardim

melike
2012-01-24 14:35:35

sorular yayınlansın artık
sınavım normal geçti,soru ve cevapları merakla bekliyorum yayınlansın artık kontrol etmek istiyorum...

beril
2012-01-24 12:43:04

sınav
sınav güzeldi sorular o kadar zor değildi çok şaşırtmalı sorular vardı orta dereceli bir sonuç bekliyorum..

yusuf ayata
2012-01-24 11:51:25

yanlış soru
21-22 ocak açık lise sınavı coğrafya 2 9. soruda doğru yanıt yoktu. Çarşamba deltasına dökülen akarsu soruluyordu fakat seçenekler içinde Yeşilırmak yanıtı yoktu.Ne olacağı konusunda hiçbir açıklama yapılmadı.

nurcan
2012-01-24 11:26:59

ne kötü nede süper
idare eder arkadaslar ben kitapcıkların hemen verilmemesi biraz sinirimi bozuyo bir saat sonra almak cok sacma cıkarken almamız lazım nereye basvursak ben bekledim aldım şimdi soruları bekliyorum adımı yazmıştım tabi kendi kitapcımı aradım buldum aldım biraz meraklıyım neyse herkese basarılar

Mrym
2012-01-24 11:15:46

sınav
sınav çok zordu o soruları çokmu aramışlar acaba...

mervan bilen
2012-01-24 11:11:37

aöl
sınav gayet güzel geçti.güzel konular dı çalışan kişi için kolay ,çalışmayan bi kişi içinse zor

kübra
2012-01-24 10:47:07

kolaydı
sınavım çok güzel geçti sorular çok basitti. sonuçların açıklanmasını heyecanla bekliyorum.

bıdık
2012-01-24 08:48:22

harikeeeeeeeeee