Aşırı kilo, tuz, alkol ve stres hipertansiyona sebep!

BJK - FB derbi maçını Halis Özkahya yönetecek

Beşiktaş'ta Uğur ve Veli idmanda tartıştı

Kasımpaşa'da Galatasaray mesaisi

Dershanem Olmasaydı Kampanyasında Öğrenciler görüşlerini ve yorumlarını yazacak

Dershanem Olmasaydı Kampanyasında Twitter ve Facabook üzerinden eki ve yeni dershane öğrencileri görüşlerini yazarak paylaşacaklar.
TÜRKİYE 12 Kasım 2012 Pazartesi - 17:25
YAZI BOYUTU: A A A



Dershanem Olmasaydı Kampanyasında Twitter ve Facabook üzerinden eki ve yeni dershane öğrencileri görüşlerini yazarak paylaşacaklar. Elektronik Haber Ajansı (e-ha) muhabirinin edindiği bilgiye göre, Dershaneler tarafından yapılan açıklamada; "Desteklerinizi bekliyoruz. Destek için azından RT yapabilir takipçilerinizi haberdar edebilirsiniz. #dershanemolmasaydı düşüncelerinizi yazmanızı istiyoruz." denildi.

Uludağ Sözlükte de geçen bazı görüşler ise şöyle: Yurt genelindeki tüm dershanelerin bu pazartesi saat 19:00 - 20:30 arasında twiitter'da gerçekleştireceği hashtag sloganı. Bu pazartesi o saatler arasında tüm dershane hocaları öğrencileri hatta velileri bu hashtag altında görüşlerini dile getirecek. Büyük katılımın olması bekleniyor.

Nadir okullar hariç, kısaca özet gecersek okullarin yetersiz olmasından dolayı imkanı olan her ogrenci dersaneye gitmektedir. Nettir. Yeni sbs falan filan uygulamalariyla sırtındaki cantadan kucuk cocuklar dahi dersaneye gider olmuştur. Pardon ama notla ogrencileri tehtit eden, moral bozan, yetersiz kalan egitimciler varken elinde nereye kaldiriyorsun dersaneleri sorarim. sonra ne olacak? Yine imkanı olan ozel ders aldıracak. Bu mudur çözum? Dersanemi seviyorum lan. bu sinav sistemiyle okulun yeterli gelmedigi, calışmadığım, sınavda stresten gozumun sorulari gormedigi 160 dakikayken dersanelere guvenemesem ne yapacaktım, umrunda mi diye sorarlar adama.

Saatini 50 tl'ye verdiğim özel dersin 100 Tl'ye çıkmaması için twitterden gerçekleştirilecek eylem. olm zorladık mı lan dershaneye gelin diye? gitmeyen kazanamayınca, okullar yetersiz kalınca biz de açtık dershaneleri. dershaneler bu sistemin sebebi değil sonucudur, ayık olun.

Bugün saat 19:00 - 20:30 arasında ciddi ses getirmesi ve gündem oluşturması için 2.000.000 twt hedefleniyor. Üniversitelerimizin en önemli kaynağı dershanelerdir. Buna Bütün dersane dahil. Kapatılması gündemde.

#dershanemolmasaydı düşüncelerinizi yazmanızı istiyoruz.

Facebook grubu: https://www.facebook.com/hashtag.dershanemolmasaydi 

Dershanem Olmasaydı Kampanyasında Öğrenciler görüşlerinizi ve yorumlarınızı yazabilirsiniz.

(e-ha) Eğitim Haberleri



  • Facebook Yorumlar
  • Yorumlar (12 yorum)
  • Yorum Yaz
  • Arkadaşına Gönder

Facebook Yorumları

Haberin Yorumları

Bu habere toplam 12 yorum yapıldı. Sizde yorum yapmak ister misiniz? Tıklayın

rümeysa yılmaz
2012-11-12 21:49:48

hayatımın yankısı
****maltepe kapanmasın**** çünkü herkezin ek derse ihdiyacı var
BİZİMDE HAYATIMIZIN YANKISI ****MALTEPE KAPANMASIN****
OLSUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

ayşenur
2012-11-12 20:28:15

dershanemmmmmmmmm kapanmıycakkkkkkkkkkkkkk
''DERSHANEM KAPANMIYACAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK''...............:(

atakaneke
2012-11-12 20:26:30

dershanelerin kapatılması
dershaneler olmasaydı gençlerimiz iyi bir üniversiteye kazanamazlardı. dershanelere çok ihtiyacımız var. iyi ve kaliteli eğitim alıp iyi bir üniversitede de evlatlarımızı okutmak.

BÜŞRA
2012-11-12 20:21:51

DERSHANEM OLMASAYDIIIII
dershanem olmasaydı okuldaki derslerin hiç bir yararı olmazdı, ama dershaneler eğitici, öğretici ve eğlenceli yerlerdir.''DERSHANEM KAPANMASINNNNN''...
DERSHANEDEKİ ÖĞRETMENLER ÇOCUKLARA YETERİNCE ÖZEN GÖSTERİYOR VE BİZ ÖĞRETMENLERİMİZİ VE DERSHANEMİZİ ÇOK AMA ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUZ... :(

kubra can
2012-11-12 19:21:06

dersanem olmasaydı fakir öğrenciler okuyamazdı haksızlıklar çok olurdu
dersaneleri kapatmak kadar yanlış bir düşünce yok fakir aileler nasıl destek bulacak çocukları için bu hak bu vebali kim ödeyecek?

halilmert kara
2012-11-12 19:18:53

dershane olmazsa ben naparım
bence çok yanlış bir görüş okulda yeteri eğitimi alamadığımız için dershaneler sayesinde dersleri iyi anlayabiliyoruz vatana millete hayırlı bir vatandaş olmamız için bu dershanelerin kapanması taraftarı değilim.

Mert ACAR
2012-11-12 19:16:02

Dershanem
Derhanem olmasa derslerim çok kötü olurdu

şevval
2012-11-12 19:11:39

dershanemolmasaydı
dershanem olmasaydı boş zamanlarımı bir şeyler öğrenerek degerlendiremezdim

mesut
2012-11-12 19:04:49

LÜTFEN GELECEĞİMİZLE OYNAMAYIN
BİZLER ORTA HALLİ HAYAT YAŞAMAYA ÇALIŞAN İNSANLARIZ.BU NUN İÇİN ÇOCUKLARIMIZIN OKUMADAN BAŞKA ÇARESİ DE YOK. MALESEF ÇOCUKLARIMIZIN BAŞARISI VE GÜZEL BİR OKUL OKUMASI İÇİN OKULLARDA YETERLİ EĞİTİMİ ALAMIYOROZ. BU EKSİKLİĞİMİZİ DERSANELERDE TAMAMLAMAYA ÇALIŞIYORUZ. HÜKÜMETEMİZ OKULLARIN KALİTESİNİ ARTIRMAYI DÜŞÜNECEĞİNE, ÇOCUKLARIN EKSİĞİNİ TAMAMLAYAN KURUMLARI KAPATMAYI DÜŞÜNMEKTEDİR. SANKİ HERKESİN İMKANI VARMIŞ GİBİ ÖZEL OKULDAN BAHSETMEKTEDİR. BÖYLE BİR PROJE ZENGİN ÇOCUKLARI OKUSUN FAKİR ANADOLU ÇOCUĞU OKUMASIN MANTIĞIDIR. ANADOLU İNSANININ YANINDA OLDUĞUNU ZANNETTİĞİMİZ BAŞBAKANI BİR DAHA DÜŞÜNMEYE DAVET EDİYORUM.

gülseren
2012-11-12 18:52:41

sınava yönelik
okulda desanedeki gibi anlatmıyo bazı hocalar okuldaki dersleri sınava yönelik anlatmıyorlar ama dersane öyle değil

iyi kötü çirkin